Didmeninės prekybos įmonės susiduria su dideliais informacijos srautais, todėl kyla poreikis suvaldyti informaciją, ją optimizuoti, ir atlikti svarbiausias užduotis laiku. Užsakymų priėmimas laiku, jų apdorojimas, užsakymų prekių atkrovimas ir užsakymas iš tiekėjų bei užsakymo išsiuntimas klientui turi būti tiksliai ir laiku aprašyti, norint išvengti nuostolių ir nepatenkintų klientų. Pardavimo užsakymų valdymus priimantys darbuotojai ne visada spėja laiku ir teisingai apdoroti užsakymus, todėl jiems reikalinga pagalba susitvarkyti su padidėjusiu užsakymų kiekiu, išvengti kuo daugiau klaidų.

Užsakymų priėmimas ne vienintelė problema didmeninės prekybos įmonėse. Nemažai problemų sudaro sandėlio likučių ir atsargų valdymas. Kuo daugiau užsakymų, tuo didesnis prekių kiekis sandėliuose ir poreikis užsakyti iš tiekėjų. Verslo valdymo sistema padeda suvaldyti prekių kiekius sandėliuose, pateikti užsakymus tiekėjams tiesiogiai iš sistemos, bei sutikrinti likučius pagal užsakymus.

Pildant prekių likučius sandėlyje svarbu užsakyti tokį kiekį, kad jis būtų greitai parduotas, bei nebūtų nuostolingas dėl užsistovėjusių likučių. Šiam procesui tvarkyti sukurtas dirbtinis intelektas, kuris mokosi pagal anksčiau užsakytus prekių kiekius, bei pardavimus ir teikia rekomendacijas optimaliausiam prekių kiekiui užsakyti.

Tiekimo grandinės valdymo sistema Terra B2B padeda įmonėms sukontroliuoti visus tiekimo grandinę apimančius procesus nuo užsakymų priėmimo iki sąskaitos išrašymo. Sistema suteikia galimybę priimti užsakymus įvairiais būdais, t.y. per klientų zoną, laiškais, telefonu ir pan.