Poreikiai
Didmeninės prekybos įmonės susiduria su dideliais informacijos srautais, todėl kyla poreikis suvaldyti informaciją, ją optimizuoti, ir atlikti svarbiausias užduotis laiku. Užsakymų priėmimas laiku, jų apdorojimas, užsakymų prekių atkrovimas ir užsakymas iš tiekėjų bei užsakymo išsiuntimas klientui turi būti tiksliai ir laiku aprašyti, norint išvengti nuostolių ir nepatenkintų klientų. Pardavimo užsakymų valdymus priimantys darbuotojai ne visada spėja laiku ir teisingai apdoroti užsakymus, todėl jiems reikalinga pagalba susitvarkyti su padidėjusiu užsakymų kiekiu, išvengti kuo daugiau klaidų.
Sužinokite daugiauNauda ir procesų automatizavimas
Terra B2B tiekimo grandinės valdymo sistema įmonės veikloje leidžia apjungti pagrindines funkcijas, kurios aprašomos vienoje vietoje ir realiu laiku. Aprašytas funkcionalumas padeda užtikrinti tinkamą užsakymų priėmimą, laiku perduotas užduotis sandėliams užsakytų prekių surinkimui. Sandėliuose, sistemos pagalba, pagal priimtas užduotis, suteikiama galimybė sutikrinti prekių likučius ir suformuoti reikiamus užsakymus. Taip pat sistemoje, dirbtinio intelekto pagalba, remiantis istoriniais duomenimis, aprašomos rekomendacijos, kurios užtikrina teisingus likučių ir prekių užsakymus iš tiekėjų, taip išvengiant nereikalingų prekių laikymo sandėlyje, tačiau visada reikiamą užsakymams kiekį.
Sužinokite daugiauKainodara
Turime kelis pagrindinius kainodaros planus su jų skirtingomis variacijomis. Kainodaros pasirinkimas ar parinkimas priklauso nuo Jūsų poreikių ir keliamų reikalavimų.
Sužinokite daugiauDarbas su mumis B2B platforma
Niekas labiau negąsdina ir neatbaido klientų, kaip žinių ir apibrėžtumo stoka. Trumpai pateikiame planą, kaip vyksta bendradarbiavimas su Mūsų komanda. Mes pasitikime Jumis, o Jūs?
Sužinokite daugiau