Terra B2B tiekimo grandinės valdymo sistema (SCM – Supply chain management system) sukurta naudojant šiuolaikines technologijas, bei pritaikant inovatyvius sprendimus, kurie padės didmeninės prekybos įmonėms tikslingiau valdyti procesus, veiklas, užduotis, bei resursus. Tiekimo grandinės valdymas apima visus procesus, kurie vykdomi prekybos įmonėje, nuo užsakymo iš kliento priėmimo ar užklausos tiekiejui siuntimo iki prekių atkrovimo ir išvežimo klientui.

Terra B2B tiekimo grandinės valdymo sistema (SCM)sukurta palengvinti darbą priimant užsakymus, valdant klientų informaciją, jų užsakymus, prekes bei sandėlio užduotis.


Bendras tiekimo grandinės valdymo sistemos funkcionalumas

  • sistemoje priimami užsakymai ir suvaldomas jų srautas padeda geriau apdoroti daugiau užsakymų per tą patį laiką;
  • realaus laiko likučių optimizavimas mažinant per didelius kiekius ir užsakant reikiamus, kad sandėlyje visada būtų tik reikiamas kiekis;
  • DI panaudojimas prekių užsakymams į sandėlius, pateikto rekomendacijos palengvina darbą vadybininkui;
  • tiekimo valdymas tampa patogesnis ir lengviau valdomas iš vienos sistemos;
  • tiekėjų ir klientų informacijos valdymas leidžia vienoje vietoje peržiūrėti istorinius duomenis, kreditus, kontaktus, veiklas, bei išrašytas sąskaitas;
  • prekių atkrovimas ir išsiuntimas pagal užsakymus sandėliuose pagreitina procesus, o laiku pristatyti užsakymai pagerina santykius su klientais;
  • pirkimų ir pardavimų sąskaitų išrašymas užtikrina finansinių procesų stabilumą, apmokėjimus laiku ir padeda išvengti nuostolių.