Užsiimant didmenine prekyba, dauguma užsakymų gaunami elektroniniu būdu, todėl Terra B2B siūlo sprendimą užsakymų valdymui. Visi gauti užsakymai yra apdorojami sistemoje. Užsakymus būtų galima suskirstyti į pardavimo klientams, pirkimo tiekėjams ir sandėlio užsakymus. Visi šie užsakymai sudaro bendrą procesą, nes kliento pateiktas užsakymas apdorojamas ir iš sandėlio perduodamos prekės, jeigu jų trūksta, užsakoma iš tiekėjų.

Užsakymų valdymui teikiama nauda, jog aprašomi užsakymai matomi vienoje vietoje, tuo pačiu formatu, galima tiesiogiai iš sistemos perduoti užduotis sandėliams, arba pateikti užsakymą trūkstamoms prekėms tiekėjui.

 

Nauda



Terra B2B užsakymų valdymo sistema suteikia didmeninės prekybos įmonėms nepakeičiamą naudą. Ši sistema užtikrina efektyvų užsakymų valdymą visais etapais, nuo užsakymų priėmimo iki pristatymo. Su galimybe suskirstyti užsakymus klientams, tiekėjams ir sandėliui, todėl galima sklandžiai organizuoti veiklą sandėlyje. Sistemos funkcionalumas leidžia tikrinti sandėlių likučius pagal užsakymą ir automatiškai keisti užsakymo būsenas, taip suteikiant dar didesnę kontrolę ir efektyvumą. Visa užsakymo eiga nuosekliai seka viena po kitos, leisdžiant stebėti procesą nuo pradžios iki pabaigos be jokių perkrovų ar klaidų. Terra B2B užsakymų valdymo modulis pasižymi ne tik funkcionalumu, bet ir struktūrizuotu bei efektyviu užsakymų valdymu visais etapais.


Užsakymų valdymo funkcionalumas

užsakymų priėmimas iš klientų;

sandėlių likučių tikrinimas pagal užsakymą;

užsakymų siuntimas tiekėjams iš sistemos;

užsakymų būsenų automatinis keitimas;

užsakymo eigos sekimas.