Užsiimant didmenine prekyba visos prekės laikomos ir užsakymai formuojami sandėliuose, todėl juose vyksta didelė dalis procesų. Juos spręsti padeda sandėlio valdymo sistema Terra B2B. Sandėlių valdymo funkcionalumas leidžia valdyti prekių judėjimus sandėliuosi - atvykstančių priėmimas, fakto ir plano sutikrinimas, pajamavimas, likučių tikrinimas, užsakymų pateikimas tiekėjams. Terra B2B sandėlio valdymo sistema palengvina atsargų valdymą, tiekimo grafiko sekimą, dirbtinio intelekto pagalba kuria rekomendacijas naujiems užsakymams pagal istorius įmonės duomenis. Taip kiekvieną kartą sandėliuose yra reikiamas kiekis prekių, sumažinami nuostoliai, nes nelaikomos nereikalingos prekės.


Sandėlių valdymo funkcionalumas

  • užduočių priėmimas;
  • prekių sandėlių valdymas;
  • atsargų apskaita;
  • likučių tikrinimas pagal užsakymą;
  • prekių atrinkimas;
  • užsakymų formavimas tiekėjams;
  • prekių priėmimo fakto fiksavimas;
  • prekių pajamavimas.