Sąskaitų valdymas
Sąskaitų valdymo funkcionalumas apima pirkimo ir pardavimo sąskaitų valdymą. Tiekėjų sąskaitų suvedimui yra sukurtas papildomas palengvinimas - dokumentų skaitmeninimas. Pagal tiekėjų sąskaitas sukurti šablonai palengvina sąskaitų suvedimus ir prekių pajamavimus, nes sistemą automatiškai nuskaito ir sugeneruoja sąskaitas, perduodama duomenis į buhalterinės apskaitos sistemą. Dokumentų skaitmeninimas padeda suvaldyti sąskaitų srautus ir sugrupuoti juos tinkamai, bei palengvina su suvedimą į sistemą, sumažinant rankinio darbo kiekį.
Sąskaitų valdymo funkcionalumas
- pirkimo dokumentų skaitmeninimas;
- sąskaitų informacijos mainai su buhalterine sistema;
- formavimas skirtingais formatais;
- dokumentų stadijų peržiūra;
- kredito nustatymas;
- kitų sąskaitų formavimas.