Sąskaitų valdymo funkcionalumas apima pirkimo ir pardavimo sąskaitų valdymą. Tiekėjų sąskaitų suvedimui yra sukurtas papildomas palengvinimas - dokumentų skaitmeninimas. Pagal tiekėjų sąskaitas sukurti šablonai palengvina sąskaitų suvedimus ir prekių pajamavimus, nes sistemą automatiškai nuskaito ir sugeneruoja sąskaitas, perduodama duomenis į buhalterinės apskaitos sistemą. Dokumentų skaitmeninimas padeda suvaldyti sąskaitų srautus ir sugrupuoti juos tinkamai, bei palengvina su suvedimą į sistemą, sumažinant rankinio darbo kiekį.


Sąskaitų valdymo funkcionalumas

  • pirkimo dokumentų skaitmeninimas;
  • sąskaitų informacijos mainai su buhalterine sistema;
  • formavimas skirtingais formatais;
  • dokumentų stadijų peržiūra;
  • kredito nustatymas;
  • kitų sąskaitų formavimas.